wyszukiwanie zaawansowane
1 » Zwroty2

Zwroty



Wszystkie sprzedawane produkty w sklepie internetowym ABCTECH.PL posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu znajduje się w opisie technicznym produktu lub w instrukcji dołączonej do produktu. Adresy oraz inne ważne informacje odnośnie serwisów i procedur znajdą Państwo w kartach gwarancyjnych dołączonych do produktu.

Ważne aby przy kurierze sprawdzić dokładnie stan produktu i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół szkody z kurierem.

Wszystkie reklamacje oraz zwroty towaru klient dokonuje na własny koszt. Sklep ABCTECH.PL nie pokrywa kosztów odbioru uszkodzonego sprzętu lub błędnie dobranego sprzętu. Wyjątkiem są błędy powstałe w wyniku działania obsługi sklepu.

Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez Naszą firmę.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika.

Termin rozpatrzenia reklamacji przez Naszą firmę wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję  są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego towaru. W przypadku gdy serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz bądź wymiany podzespołów ciężko dostępnych, to okres reklamacji może wydłużyć się do 28 dni roboczych.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
  • plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu ( w przypadku produktów nie mających numeru seryjnego, identyfikacja jest możliwa za pomocą kodu kreskowego mieszczącego się na opakowaniu)
  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

Wadliwy towar musi być dostarczony w fabrycznym opakowaniu oraz w pełnym zestawie.

W przypadku braku spełnienia wymagań gwarancyjnych, klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany drogą mailową.


Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

adres do zwrotu:
PCnet Computer S.C.
Jarosław Wieczorek, Ireneusz Broda
Plac Pocztowy 8
64-980 Trzcianka
tel. 67 216 33 33


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl